woensdag 20 september 2023

Dag 17 : Lake Charles LA - Houston TX

Onze laatste dag in de VS :( En de dag liep weer eens anders dan gepland. We vergissen ons nog wel eens in de afstanden haha.

Tot onze shock reden we langs Winnie Texas. Ik heb 10 jaar geleden mijn vestje vergeten in een hotel in Winnie. Ik vroeg dus aan zus of ze me wilde waarschuwen wanneer de Winnie afslag er aan kwam. Dat heeft ze dus niet gedaan! Ik heb dus niet kunnen vragen of ze mijn vestje hadden gevonden. Mocht iemand nog eens Winnie aan doen, het was een groen vestje, maat 38.

Het plan was dus om de laatste dag nog ff te shoppen. Een outlet mall leek mij gepast. Ik had gegoogled wat de grootste mall was en de GPS daarop gezet. Dat bleek dus een heuul eind weg te zijn. We kwamen aan met honger dus we zijn eerst gaan eten. Het werd een loaded patato soup bij Longhorn steakhouse. Dat was erruug lekker. 

En toen kon het shoppen beginnen.  Het was een buiten mall en het was heel erg warm. We hebben dus niet al te lang geshopt. Normaliter scoor ik goed bij Skechers, maar nu zag ik niets leuks. Wel ben ik heuul goed geslaagd bij Victoria. Ik kan weer even voort qua unmentionables. 

Na het shoppen gingen we naar ons hotel bij de luchthaven. We moesten echt een takkeneind rijden. En het was super druk. Stel je voor dat Schiphol in Noord Frankrijk ligt en je rijdt er in de spits heen. Gekkenhuis! 

Maar we hebben het gered. We hebben de auto ingeleverd en in het hotel gegeten. Nu nog alle troep in de koffer proberen te krijgen. 


2 opmerkingen:

  1. Zo jammer dat het er al weer op zit. Ik had nog graag wat langer van jullie verhalen genoten. Dat verhaal over het vestje: hilarisch. Goede reis terug!

    BeantwoordenVerwijderen